FuelMiser banner  
Download our Rebate Form خانه درباره ی ما   فیول مایزر در اخبار    چگونگی خرید محصولات ما    رانندگان ایمن کشور    سوالات رایج    تماس با ما     

 

علوم

حالت گرانروی در سوختهای هیدروکربنی در سالهای 2003 تا 2006 توسط ساختمان فیزیک در دانشگاه تمپل تایید، ثبت و منتشر شده است. مطالعات اولیه ی آنها که در سال 2004 منتشر شده است به طور کامل توسط مستندات متعاقب تا اسناد بعدی، مشاهدات و مدارک اثبات شده توسط خودشان پشتیبانی می شود. این مطالبی که اخیرا منتشر شده است، از جدیدترین کشفیات بوده و با پیش فرضهای نادرست قبلی در تناقض است.

fuel flow

گرانروی سوخت یکی از عوامل اصلی است که به طور مستقیم بر احتراق سوخت تاثیر می گذارد. هرچه گرانروی بیشتر می شود، ملکولهای سوخت به یکدیگر می چسبند و حالت خوشه ایی می گیرند، در نتیجه مولکولهایی که خارج از فرم خوشه ایی قرار دارند در هنگام احتراق بهتر با اکسیژن هوا ترکیب می شود و کامل تر می سوزد. مولکولهایی که در فرم خوشه ایی قرار دارند در هنگام احتراق به خوبی با اکسیژن ترکیب نمی شوند و ناقص می سوزند و حتی ممکن است نسوزند.

سیستم تهویه ی سوخت پیشرفته ی فیول مایزر ام پی اکس به وسیله یک میدان مغناطیسی هیدرودینامیک بسیار قوی و مستقیم باعث شکسته شدن فرم خوشه ایی ملکولهای سوخت از یکدیگر می شود، که این کار باعث کاهش گرانروی سوخت شده و سوخت را اتمیزه می کند. این گرانروی کاهش یافته و اتمیزه شدن سوخت باعث احتراق کاملتر سوخت شده که این حالت باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان گازهای گلخانه ایی تولید شده توسط خودرو می شود..

FUELMiser conditioing


سیستم تهویه ی سوخت پیشرفته ی فیول مایزر ام پی اکس یکی از پیشرفته ترین و موثر ترین دستگاهای تهویه ی سوخت موجود در بازار امروز است. امتیاز تکنولوژی فیول مایزر توسط ثبت اختراعات آمریکا و ثبت اختراعات جهانی محافظت می شود و نتایج کاری ما در طی ده سال به خوبی ثبت شده است، آزمایشگاه معتبر ایی پی ای، شرکتهای معتبر، شرکتهای معتبر حمل و نقل و مصرف کنندگانی که فیول مایزر را استفاده یا امتحان کرده اند، بسته به نوع خودرو و سوخت مصرفی خودرو مانند: دیزل، بنزین، سی ان جی، ال پی جی، پروپان و غیره، درصد کاهش مصرف سوختشان بین 10 تا 16 درصد بوده است.

مزایای زیست محیطی تکنولوژی پیشرفته ی فیول مایزر ام پی ایکس
• کاهش مصرف سوخت مساویست با تولید کمتر گازهای دی اکسید کربن.
• هر گالن بنزین یا سوخت دیزلی در هنگام سوختن 20 پوند کربن دی اکسید تولید می کند.

به طور متوسط هر خودرو 8 تن گاز دی اکسید کربن در هر سال تولید می کند. 51 درصد دی اکسید تولید شده توسط خودروها در یک سال، ناشی از خودرو های خانگی است. و این میزان 26 درصد کل کربن دی اکسید تولید شده .  در یک سال را تشکیل می دهد 

چگونه یک گالن بنزین، 20 پوند کربن دی اکسید تولید می کند؟

غیر ممکن به نظر میرسد که هر گالن سوخت که 6.3 پوند وزن دارد، . در هنگام احتراق 20 پوند کربن دی اکسید تولید کند به هر حال بیشتر وزن کربن دی اکسید از گازوئیل نیست، از اکسیژن هواست که برای احتراق سوخت لازم است. زمانی که بنزین می سوزد کربن و هیدروژن از یکدیگر جدا میشوند. هیدروژن در ترکیب با اکسیژن تبدیل به مولکول آب می شود و کربن در ترکیب با اکسیژن تبدیل به دی اکسید کربن می شود. وزن هر اتم کربن برابر 12 است و وزن هر اتم اکسیژن برابر 16 است، پس وزن هر مولکول دی اکسید کربن برابر با 44 است ( 12 از کربن و 32 از اکسیژن ). پس برای حساب کردن میزان کربن دی اکسید تولید شده از یک گالن گازوئیل باید وزن کربن را در12/44 یا 3.7 ضرب کرد. از آنجایی که 87 درصد وزن بنزین کربن است و 13 درصد مابقی را هیدروژن تشکیل می دهد وزن کل اتمهای کربن موجود در یک گالن برابر 5.5 پوند است.

بعد با ضرب کردن وزن کربن در 3.7 ، وزن اصلی کربن دی اکسید تولید شده از یک گالن بنزین به دست می آید که این میزان برابر 20 پوند است. اگر شما فیول مایزر را بر روی خودروی خود نصب کنید و به طور متوسط 20000 مایل در سال با اتومبیلتان رانندگی کنید سالانه 1.2 تن کربن دی اکسید کمتری از خودروی شما تولید می شود. حال تصور کنید.....تنها 340000000 خودرو در آمریکای شمالی وجود دارد

*در ماه مارچ سال 2004 ، دکتر تاو از ساختمان فیزیک دانشگاه تمپل فیلادلفیا با هزینه ی شرکت رند، اثبات کرد که انرژی میدان مغناطیسی هیدرو دینامیک قابلیت کاهش گانروی سوخت و افزایش اتمیزه شدن آن را دارد و می تواند باعث احتراق بهتر سوخت شود

 

 
veri_sign
حریم خصوصی
 



.Copyright © 2008-, FUELMiser®, Inc. New York, NY. All rights reserved. Patented USA and Internationally
.Company B.A.G.S